Arkadaşlar merhaba hepiniz hoşgeldiniz bonex mining uygulaması var Belki birçoğunuz bu uygulamayı biliyordunuzdur ve aynı zamanda kullanıyorsunuzdur kullanmayanlar için bu uygulamayı kesinlikle  tavsiye ediyorum çünkü arkadaşlar binancee tarafından destekli değil ama Finans tarafından birçok kez paylaşım yapılan bir Madencilik uygulaması Yani bir bonex tokenin 0.15 saatten ön satışını yapıyorlar Kesinlikle kaçırmamanızı tavsiye ediyorum şu an herhangi bir borsada listeleyin ama ben bir yıl içinde Arkadaşlar iyi bir borsada özellikle başta binanın sunmak üzere listeleneceğini düşünüyorum Çünkü zaten bonex uygulaması benim minyon klasörümde en başta yer alan uygulamalardan bir tanesidir arkadaşlar yapmanız gereken

işlemler oldukça basit açıklama kısmına zaten uygulamanın indirme linkini bırakacağım uygulamayı indirdiğinizde kayıt olmanız gerekiyor hemen size kayıt ekranını göstereyim uygulama indirdiğinizde ve giriş yaptığınızı karşınıza böyle bir sayfa gelecektir burada Sol altta bakın sign up hemen yanında da login Yani artık biliyorsunuz Arkadaşlar bu işlerle uğraşanlar kayıt olmak anlamına geliyor login ile giriş yapmak anlamına geliyor Snap butonuna bastığınızda karşınızda zaten sayfa gelecektir burada Email şifrenizi iki kez giriyorsunuz

arkadaşlar hemen girelim emailinizi ve şifrenizi girdikten sonra arkadaşlar açarsanız Tabii kepçeye çözdüğünüzde bakın burada Ekrana bir yazı geliyor bu invited you diyor arkadaşlar yani sizi Kim davet etti Şu an yine ekranda görmüş olduğunuz ve yine açıklama kısmına bırakmış olduğunuz benim referans kodum yazarak Arkadaşlar bu i medation kod bölümüne bana destek olabilirsiniz yazdıktan sonra arkadaşlar continue basma yeterlidir Ana ekrana yani Madencilik ekranına geleceksiniz arkadaşlar size zaten Madencilik başlamamış olacaktır altta

bakın Örneğin bölümünde şu an ben Körük yazıyor sizde arkadaşlar Start diye bir buton olacak Orada ona bastığınız her 24 saatte bir tekrardan aktif etmeniz gerekiyor arkadaşlar saatlik ortalama size de 0.01 verecektir arkadaşlar 0.01 saatte bomdex Okan kazandıracaktır bakın sol bölümden profili bildiğiniz gibi güncelleyerek yaptığınız işi vesaire Tabii sallayabilirsiniz bunları size kalmış sizin isminizi soy isminizi vererek Arkadaşlar bu miktarı 0.

06'ya kadar arttırma imkanınız var bunun da bilgisayarınız dediğim gibi Profilinizi doldurmanız söken kazanma miktarınızı arttıracaktır arkadaşlar 0.01'den 0.06'ya kadar bir Yükseliş olacaktır şu an için çekimler açık değil dediğim gibi Herhangi bir borsaları sildim ama bir yıl içinde ben Muhakkak bir iyi bir borsada listeleme bekliyorum başta binance olmak üzere erkenden toplamaya çalışan arkadaşlar çok eski bir uygulamadır.

Arkadaşlar uygulamayı indirin kayıt olun. Ortada bondex yazan yere tıklayın uygulama token kazmaya başlıyor. Yapmanız gereken bu . Veri analiz platformu bondexapp’in binance üzerinde lansmanı olabilir. Bi deneyin derim link: https://bondex.page.link/ePSHgdYrd6mSfUia9?inviteCode=4g4ax

Post a Comment

Yorum yapmayı unutmayın lütfen, yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka konu ile alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz

Daha yeni Daha eski