Google Açısından Tanıtım Yazıları Ve Backlinkler Yararlımı ?






Google Açısından Tanıtım Yazıları Ve Backlinkler Yararlımı ?

Seo bakımından kımetli durumda olan tek backlink reklam spotları, fotoğraf ya da flash uygulamalarıyla çok fazla maliyetli tek çalışmadır. Reklam, backlinkten ziyade ziyaretçi sayısını arttırmak bakımından mühimdir. Ziyaretçi sayısını arttırmak da seo bakımından gerekir ama o konu bu yazımızın kapsamı dışarısında olduğundan burada bahsetmeyeceğiz.

Reklâm ile iştirak eden backlinkler, hem tek az ömürlü olduklarından hem tek de genellikle sitelerin anne sayfalarında reklâm amaçlı ayrılan bölümlerde, her hangi tek konu bağlamından ayrıca bulunduklarından bizim amaçlı ideal backlinkler değillerdir ve yukarıda da bahsettiğim benzeri backlinkten ziyade site hitini arttırmak üzere yapılmış durumda olan çalışmalar kapsamına dâhildir.

Bu konunun tek istisnası reklam kapsamına girmekle birlikte tanıtım yazılarıdır. Nedeni Ise tanıtım yazılarıyla edinilen backlinkler ömürlüktür ve öbür reklam türlerine yönelik maliyet bakımından daha hesaplıdır. Tanıtım yazılarını link aldığınız sayfanızla ilgili tek sayfadan, ilgili tek kelime üstünden aldığınızda tesiri çok fazla daha önemli olacaktır.

Tanıtım yazınız önemli ve uzunca nefesli olacağı belli durumda olan tek sitede yer alıyorsa, tanıtım yazınızın bulunduğu sayfaya da bununla birlikte backlink çalışması inşa ederek sayfayı hepten güçlendirebilirsiniz.

Yapabileceğiniz tek öbür uygulama da, içerisinde anahtar kelimenizin bulunduğu orijinal detaylı ve PageRank değeri durumda olan, link çıkışı olmayan sayfalara rastladığınızda bu sayfadaki anahtar kelimelerinizden backlink almak amaçlı site sahipleri ile bağlantıya geçmektir.

Bu pozisyonda kazanacağız backlink, direk tanıtım yazısı almaktan belli bir süre daha maliyetli olsa da bunun için değecek tek harcama olduğundan değerlendirilebilecek tek alternatiftir.

Post a Comment

Yorum yapmayı unutmayın lütfen, yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka konu ile alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz

Daha yeni Daha eski