Milli Eğitim Bakanı Açıkladı İşte Okulların Açıma Tarihi





Milli Eğitim Bakanı Açıkladı İşte Okulların Açıma Tarihi

Okullar ne zaman açılacak sualinin cevabı tatilde meydana gelen talebeler aracılığıyla merak ediliyor. Okulların geç açılacağı söylentisi toplumsal basında yeniden karmaşaya sebep oluyor. MEB okulların geç açılacağı söylentilerini tekzip etti. Okullarda zil 19 Eylül 2016 Pazartesi tarihinde çalacak

Okullar ne zaman açılacak? Öğrenim Gören ve velilerin önemli tek heyecanla beklediği okullar ne zaman açılacak sorusu Ulusal Öğrenim Bakanlığı aracılığıyla yanıtlandı. MEB tarafından yapılmış olan okullar ne zaman açılacak sorusu yanıtını buldu. Daha eskiden de belirlendiği benzeri 2016-2017 Öğrenim ve Öğretim yılı 19 Eylül'de açılacak.

Binali Yıldırım, CNN Türk'teki Gündem Özel programında hayret verici izahlarda yer aldı. Başbakan Binali Yıldırım okulların açılma tarihi konusunda olarak ;
Okul açılma tarihinde ise erteleme olasılığı mevzubahis değil, okullar zamanında açılacaktır. dedi.

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINDAN AÇIKLAMA


MEB de yaptığı bildiride, 2016-2017 öğrenim öğretim yılının 3 Ekim 2016 tarihinde başlayacağına karşı haberlerin gerçeği yansıtmadığını öğrenim öğretim yılında okulların 19.09.2016 tarihinde başlayacağı bildirdi.

Milli Öğrenim Bakanlığı (MILLI EĞITIM BAKANLIĞI) yaptığı sözlü olmayan bildiride, 2016-2017 öğrenim öğretim seneyin 3 Ekim 2016 tarihinde başlayacağına karşı haberlerin spekülatif haberler meydana geldiğini ifade ederek, "Bugün birtakım basın yayım organlarında, 2016-2017 öğrenim öğretim seneyin 3 Ekim 2016 tarihinde başlayacağına karşı spekülatif haberlerin olduğu belirlenmiştir. Söz konusu haberler gerçeği yansıtmamaktadır. Bakanlığımızca bundan önce öğrenim öğretim seneyi iş takviminde yorumlandığı benzeri öğrenim öğretim seneyi 19.09.2016 tarihinde başlayacaktır. Bakanlığımızla ilgili her çeşitli resmi açıklama, ilan ve bilgi Müşavirliğimizce yapılmaktadır. Bunun haricinde yapılmış olan izahlara saygı gösterilmemesini rica ederiz" ifadelerine yer verdi.

Post a Comment

Yorum yapmayı unutmayın lütfen, yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka konu ile alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz

Daha yeni Daha eski