Öldüren Mavi Balina Oyunu Bu Seferde WhatsApp'ta



Öldüren Mavi Balina Oyunu Bu Seferde WhatsApp'ta


Dünyadaki birçok genci ölüme sürükleyen Blue Whale fenomeni için çok önemli bir açıklama yapılmıştır. WhatsApp aracılığıyla ona bir bağlantıdan döndükten sonra oyuna dahil olan Hintli bir genç, Blue Whale oyunuyla ilgili ayrıntılar verdi.
Bir bilgisayar oyunu olarak pek çok medya tarafından dizilmiş olan Blue Whale (Blue Whale), aslında bir oyun değildir. Katıltığınız WhatsApp veya benzeri mesajlaşma uygulamaları, bu uygulamalar aracılığıyla size gönderilen bazı görevleri tamamlamaya çalıştığınız bir olgudur.
Bir Rus yazılım geliştiricisi tarafından geliştirildiğini düşünüyor; ancak Hindistan'daki özel bir şirkette çalışan genç kızdan rahatsız olan 22 yaşındaki Blue Whale, konuyla ilgili önemli açıklamalar yaparken, Mavi Balina hakkındaki spekülasyonlar, dünyanın nasıl yayıldığı hala bilinmiyor. Oyuna nasıl katıldığını ve ondan nasıl kurtulduğunu anlatan Hintli genç, birçok aileye ve cinsiyete yöneltti.
"Meslektaşlarımızla kurduğumuz WhatsApp grubundan bir bağlantı bulduk, oyuna tıklayıp tıklamadığımı merak ediyordum, tüm adres defterimin oyun yöneticisi tarafından devralındığını fark ettim, her gece saat 2'de başladık. oyuna girmek zorunda kaldım ve verilen talimatlara uymaya zorlandım Birkaç gün sonra fotoğraflarımın da kopyalanmış olduğunu fark ettim Oyunu silemedim Gece yarısı mezarlığa gitmek istedim ve bir selfie aldım. korku filmi izlendi.İkinci aşamada beşinci aşamada sipariş vermeyi reddettim.Russya'dan WhatsApp ile temasa geçtim Numaramı görünmeyen bir adam beni tehdit etti ve beni susturdu. ağabeyim beni bu tuzdan kurtardı Sanal bir ölüm tuzağı Şu anda psikolojik muamele görüyorum "diyor genç adam ailesinin kendisini kurtardığını söylüyor.
Hindistan'daki Mavi Balinanın elinde olan 17 yaşında bir başka genç adam göle atladığında kurtarıldı ve kendisini öldürmeye çalıştı. Tedavinin yapıldığı hastanede genç adam hakkında konuşuluyor; "Başlamak bana iki saat sürdü: Sabah günüydü ilk gün Seçenekler bana teklif edildi Bir avuç bıçağı ile bir dogfish fotoğrafı çekeceğim, balkondan atlayıp okyanusta veya nehre boğacağım. Annem 3 gün içinde yapmazsam öleceğini söyledi, sonra da cep telefonumu kaybettim, ayrıca kendimi Kalyan Nehri'ne attım, böylece annem incinmeyecekti. "
Kısacası, WhatsApp aracılığıyla oynanan bir oyun olduğu için, çocuğun bilgisayarında Blue Whale adlı bir oyun arayan aileler, çocuklarının kollarında herhangi bir kesik olup olmadıklarını veya telefonlarında konuştuklarını kontrol etmelidir. Android ve iOS tabanlı telefon kullanıcıları, Google tarafından geliştirilen, çocuğunuzun telefonu uzaktan kontrol etmesini sağlayan bir uygulama olan Google Family Link ile böylesine kötü bir durumdan kaçınmayı deneyebilir.

Post a Comment

Yorum yapmayı unutmayın lütfen, yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka konu ile alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz

Daha yeni Daha eski